09 March 2010

Happy BurfDay to Me ;)


Hari tua sudah datang ! ohh today is my day.Umur aku dah meningkat. Lapan belas sangat cukup untuk aku menyedarkan diri aku yang aku sudah berada ditahap matang. Ye matang ! tidak boleh terlalu kebudak-budakan. Kurangkan mengader, kurangkan gedik. Semua kene kurangkan. Perlu buat keputusan dengan sendiri. Menanggung akibat keputusan sendiri.



Semalam aku berbual panjang dengan dia dan masih yang sama. Dia akan tidur dulu. Itu kebiasaannya. Aku sudah terbiasa. Semalam untuk kesekian kali dia merungut bila aku mula merajuk. Sumpah aku amik hati semalam. Aku sangat terasa. Seolah bila aku merajuk aku akan meletakkan dia dalam situasi yang sangat payah. Jadi azam hari jadi aku untuk tidak merajuk itu sangat mustahil but jika untuk kurangkan merajuk, itu pasti. Semalam dia jadi orang pertama yang wish burfday aku. Dan aku sendiri tak sangka dia akan wish tepat jam 12 malam. Jadi aku agak terpana, terkedu, terharu dan segalanya.



Pada kamu, thanks ya! Sangat menghargainya.


Apa yang aku nak untuk hari jadi aku ?



Aku mahu yang terbaik untuk aku. Result yang bagus untuk SPM. Badan yang sihat. Orang sekeliling yang menyayangi aku. Orang yang sangat memahami aku. Kawan-kawan yang menyokong. Stalker yang sentiasa menstalk-ing aku. Unknown yang selalu menggedik dengan aku. Naim yang mengader. Abang Fareed yang selalu ada disisi aku bila aku sangat perlukan seseorang. En beskut si peneman malam aku yang sangat setia.


Deng!



Petang before burfday Naim datang dengan cake favourite aku. Untuk pengetahuan semua, burfday naim besok jadi dia nak kami sambut sama-sama. Sweet kan ? meredah hujan semalam semata nak sambut dengan aku. Weeee ;)



Pagi ini aku malas nak ke kerja. Hati aku sudah tiada disana. Aku mahu berhenti. Hadiah hari jadi terbaik untuk diri aku ialah berhenti kerja. Yeah! Seawall pagi ke office Kak Amai. Ngeng ! aku bank buat kad atm. Haha secara rasmi umur lapan belas aku boleh ade kad atm sekarang. Abang tak perlu kamu punya lagi. Transfer duit dekat adik okey ?



Aku jumpa Naim. Haha dia bagai bayang-bayang aku sekarang. Mana aku ada dia pun ada. Haha aku had a very nice lunch today. Untie Sharifah belanja makan Italian today. Deng ! giler sedap. Dan aku sangat suka. Suka sangat. Naim join kami tapi agak kelewatan. Akan tetapi aku sangat menghargai orang sekeliling aku yang sayang pada aku.



Jadi today aku mahu spent the whole day and every second with my love one, family & friends. Aku mahu saat ini jadi kenangan termanis aku. Saat yang aku boleh imbau untuk menghibur hati aku. Dan untuk sekian kali, aku sedar bahawa rupanya ramai yang sangat sayangkan aku. Aku sangat bertuah. Terlalu bertuah. Tak semua orang macam aku. At least aku ada yang sayang. Ada yang kesah. Ada yang ambil tahu. Aku yang terima aku seadanya ;)



Thanks pada yang wish aku ;)



Khairul Anuar (En beskot ).

Abang Fareed.

Abang Eisyam.

Naim Nadjmi.

Hanisah.

Natasha.

Lily Adyla.

Syafiq.

Asha.

Laila gedik.

Naim zuhairy ;)

Qazry ;)

Khairul Ashraf.

Encik Ikky.

Affy dear ;).

Izzuan.

Syed Ashraf.

Ridzuan.

Puan Fatimah Hassan (Mama).

Nurul Fatin Haq ( angah gedik ).

Nurul Fathiah (adik).

Kak Amai.

Nina.

Akak kerja CIMB Bank.

Kawan FaceBook yang terlalu ramai untuk aku sebut.

Kawan MySpace yang terlalu penuh untuk aku taip.

Thanks to semua yg buzz aku pagi-pagi kat YM, SKYPE.



Thaks guys for all the wishes. I really appreciate it :) to semalam yang ramai nak call aku dan nak aku call. Firstly, semalam aku bergayut dengan en beskot aku jadi barang sesiapa yang calls pastilah akan masuk dalam waiting call aku. Then up afta pukul 2, aku terima call dari Abang Fareed, Eisyam , Naim.. jadi sapa cepat, dapatlah berborak dengan aku. Cehh bagai artis pulak.. haha takde lah. Aku luangkan masa dengan orang rapat aku sahaja ;) Dan pada siapa yang nak aku call korang sebab merasakan aku dapat free call, maafla aku terpaksa menghampakan korang. Number ni atas name ayah aku. Jadi tunggu burfday dia la. Then baru boleh aku call korang. So sapa yang nak aku call, sila amik nombor ye ;D

Any Way guys, thanks for everything. Love you all so much!




SelamatHariTuaFatiqah !



Currently dengan : SelamatUlangtahunSayang by ImranAjmain.



4 comments:

  1. I THE FIRST 1 WISH UR BUFDAY?????
    ANYWAY.. I REALY MISS U.. MY MRS BESKOT..

    ReplyDelete
  2. hahaha ;) yup u the number one. thnks to be the one sayang ;)

    ReplyDelete
  3. w.c... :D
    ermm
    xmo marah2 lg k... n dnt wry i xmrh u, i tawu stress je :)

    ReplyDelete